Інтим залежність - консультация психолога

Спілкуюсь з заміжньою жінкою, майже розлучена., Ділиться зі мною подробицями свого інтимного життя і мене це збуджує і цікавить, як розказує про своїх партнерів...шоб позбутись цього треба мати дівчину, але її наразі немає...шо робити? Порадьте
Пустовойтова Елена

Психолог
г. Санкт-Петербург
Эмоционально-образная терапия
Ответ для: Алекс
Алекс здравствуйте! Пока Вы общаетесь с замужней женщиной, то времени на то чтобы найти и построить отношения с свободной женщиной, остается очень мало. Вы ведь все свободное время уделяете этой даме и мыслям о том, как она живет интимной жизнью с другими мужчинами.
Вы получаете какие-то важные для себя эмоции и очень нуждаетесь в них, потому и просите ее рассказать еще. Надо понять , какие эмоции Вы получаете, когда первый раз получили их и тогда можно будет выявить причину такой зависимости
Карпова Елена
Психолог
г. Калуга
Гештальт-терапия
Ответ для: Алекс
Вiтаю. Алекс. Щоб цього позбутись,треба лiкуватись,а не шукати iншу дiвчину. Це мае назву :емоцiйна залежнiсть , яка формуэться вiком вiд 0-3 рокiв. Тим важча корекцiя. Якщо ви маэте бажання збудувати здоровi вiдносини, Звертайтися. Тим паче, ви ще й у любовному трикутнику. У даному випадку ви в цьому трикутнику, як стабiлiзатор. Якщо вам така роль до вподоби..... вирiшувати вам.
Елена#гештальт-терапевт# https://docpsy.tilda.ws 89645575413